Omikron s DOCTOREM

Pro upřesnění DOCTOR je náš pes a Omikron je nová varianta onemocnění COVID-19 , kterou jsme prodělaly v lednu 2022.

20.1.2022 v 20:13 | Karma článku: 14.75 | Přečteno: 475 | Diskuse

Petřín - Láska je láska

Pod korunami stromů, na louce sedí skupinky i zamilované dvojice. Povídají si nebo jen mlčí a kochají se tou krásou všude okolo. My máme to štěstí, že jsme zde při téměř zapadajícím slunci, vše je více nasvícené a romantické.

5.4.2019 v 10:20 | Karma článku: 11.03 | Přečteno: 330 | Diskuse

Ach, to jaro!

Když má být 28. února 20 stupňů, není na co čekat. Jedeme do přírody, tam, kde to máme tak rády! Vítej jaro!

1.3.2019 v 11:50 | Karma článku: 11.70 | Přečteno: 278 | Diskuse

Točník

Jsem pod hradem Točník. U jezírka mám divný pocit, že je tu někdo se mnou. A taky že ano, pod mostem, naštěstí za branou v zrekonstruovaném medvědíně, na mě mžourá asi právě probuzený medvěd a za ním ještě jeden ...

22.2.2019 v 17:36 | Karma článku: 16.27 | Přečteno: 468 | Diskuse

Niagáry

Přibližujeme se do modré, červené, fialové a zelené hřmící mlhy. Barvy se mění po několika minutách. Panorama této podívané dokreslují osvícené hotely, věž i domy. Na mapě jsme objevily místo nedaleko odsud, kde by se mělo nechat

27.12.2018 v 19:46 | Karma článku: 14.86 | Přečteno: 348 | Diskuse

Duha - Tetínské vyhlídky

Temné mraky mě provázejí až k torzu hradu a na vyhlídku. Fouká, hodně fouká a nebe hraje těmi nejkrásnějšími barvami. Objeví se duha, a já opuštěná jen nahlas říkám Bože to je krása, Bože to je krása

31.10.2018 v 13:34 | Karma článku: 15.92 | Přečteno: 404 | Diskuse

Jezero Lhota, Pražáci sem jezdí pořád

Na Lhotu jsme jezdili s rodinou v době, kdy bylo jezero krátce otevřeno a to někdy v polovině 80. let. V té době patřilo koupání tady k těm nej. Letos má jezero Lhota více negativní popularity než je zdrávo.

7.9.2018 v 10:37 | Karma článku: 16.50 | Přečteno: 1749 | Diskuse

Nerozumím tomu

Holky i kluci, vymýšlíme darebačiny, hrajeme si s panenkami a snažíme se přes parapet střechy něco zachytit. Lidé vykupují potraviny. Pod námi na ulici i pod podloubím je dnes všechno jinak i my děti jsme jiné. Nerozumím tomu..

21.8.2018 v 11:42 | Karma článku: 12.30 | Přečteno: 554 | Diskuse

Zřícenina hradu Ralsko

Jsme nahoře, máme štěstí na počasí a tak výhledy jsou neskutečné. Ležíme na zádech pod námi celé území Ralska s pohledy na kopce i louky, nad námi nekonečné nebe a mraky. Jen tak nechat čas plynout a splynout.

2.7.2018 v 22:52 | Karma článku: 18.41 | Přečteno: 636 | Diskuse

Zahrady Trauttmansdorff - Jižní Tyrolsko

Rajská zahrada Trauttmansdorff se rozprostírá v překrásné jihotyrolské krajině mezi alpskými velikány, nedaleko lázeňského města Merana. Úžasné barevné květinové dekorace, vyhlídky s panoramatem hor, architektura. Krása.

5.6.2018 v 16:42 | Karma článku: 13.91 | Přečteno: 482 | Diskuse

Lanovky

Unikátní lanovky přepravují kusový vápenec z lomu Černý Důl do provozu Kunčice nad Labem. Brouzdáme se zelenou trávou posetou pampeliškami, Černá Hora a zapadající paprsky se opírají do ocelových lan nad námi.

1.6.2018 v 21:31 | Karma článku: 14.78 | Přečteno: 376 | Diskuse

Filharmonie Štětín

Cestou od polského Baltu jsme zastavili ve Štětíně. Chtěly jsme si prohlédnou město, památky i přístav. Zima, vlezlo a zataženo. Oceněnou stavbu filharmonie jsme si ale ujít nenechaly. A dobře jsme udělaly

22.3.2018 v 10:08 | Karma článku: 11.69 | Přečteno: 189 | Diskuse

Miedzyzdroje Polsko

Ještě není jaro, v Praze chumelí a my jedeme na polský Balt, cílem jsou Miedzyzdroje. Je už navečer, studený vítr a moře, které musíte mít rádi. Překvapuje nás, že přeci jenom pár turistů tady je.

14.3.2018 v 9:20 | Karma článku: 17.41 | Přečteno: 842 | Diskuse

Socha Evropy nad Alpskými velikány

14 metrů vysoká pozlacená socha se nachází v italských Alpách ve výšce 1720 m. n. m. . Je zde i památník věnovaný evropským vojákům, kteří padli během druhé světové války.

6.2.2018 v 10:45 | Karma článku: 15.99 | Přečteno: 471 | Diskuse

Vyznání mé dcery

Strašně mi chybíš a chybět budeš. Mrzí mě, že sem nemohla být v těch posledních chvílích s Tebou a držet Tě za ruku nebo Tě obejmout, taky abych Ti tohle všechno řekla, abys to slyšel! Ale já byla pryč... Je mi to hrozně líto.

27.12.2017 v 14:43 | Karma článku: 16.16 | Přečteno: 965 | Diskuse

Sněžka v zimě

Neskutečné scenérie, zima z Ladových obrázků, zamrzlé stromy, pohled na nejvyšší horu Sněžku a panoramatické výhledy do krajiny, úchvatné! Na celé Sněžce je nás dohromady 12 lidí, slovy dvanáct a to je taky super

19.12.2017 v 19:49 | Karma článku: 20.56 | Přečteno: 1008 | Diskuse

Lotosy na Inle Lake

Jezero plovoucích zahrad a nádherných panoramat - Inle Lake v Barmě, jezero přeplněné turisty, jezero „falešných“ rybářů a také místo, kde vyrábí úžasné látky z lotosových vláken.

15.11.2017 v 11:03 | Karma článku: 10.73 | Přečteno: 448 | Diskuse

Lány

Zakaboněná obloha ukázala svou krásnou tvář, slunce prosvítilo listnatou alej i ozim zasetý na polích. Alejí jdu k zámku. „Miloš tady není“ ! hlaholí na mě cyklista, když procházím kolem brány zámku v Lánech.

25.10.2017 v 9:03 | Karma článku: 15.38 | Přečteno: 539 | Diskuse

Zřícenina Lopata

Zřícenina Lopata, název trochu zvláštní, ale rozhodnutí udělat si tady procházku, byl báječný. Vystupujeme na skalní plošinu, kde se hrad nacházel. Ohýnek a voňavé buřtíky umocňují romantiku na Lopatě.

19.10.2017 v 11:46 | Karma článku: 16.23 | Přečteno: 638 | Diskuse

Vodní dílo Stráž pod Ralskem

Slunce prosvětlovalo žloutnoucí i krvavě červené podzimní olistění stromů. Vydaly jsme se k vodní nádrži. Slunce si s námi začalo hrát a tak temné mraky střídalo dvouvteřinové rozsvícení slunce a obrazy v krajině se rychle měnily.

18.10.2017 v 11:00 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 506 | Diskuse

Hlavní redaktor a fotograf cestovního portálu www.kamsevydat.cz.   Píšeme a fotografujeme celá rodina. Milujeme nezávislé cestování, přírodu, architekturu a umění. Poznáváme Českou republiku a svět. Navštívili jsme země: Barma, Borneo, Japonsko, Vietnam, Kambodža, Thajsko, Srí Lanka, Laos, Havaj, Madeira, Tunis a mnoho dalších. Co se týká cestování, mám na starosti fb stránky: kam se vydat, cestování s dětmi, Česká republika

Další fb stránky:  Ateliér Schlitz Návrhy a realizace zahrad Praha, fotogalerie zahrad.