Diskuse

Rujána

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkný článek, karma. Nebyla jste v poslední době i v Harzu? V roce 1985 jsem tam byl týden s kamarádem, a musí to být dnes když je to spojené zajímavé.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. V Harzu jsem nebyla. Ale na polský i německý Balt se určitě hodně brzy vydám :-)

0 0
možnosti
Foto

Na Rujáně jsem byl též v 80. létech. A pak loni v listopadu. Úmyslně v této době. A nemělo to chybu. Prázdno, volno, pohoda. Ubytování v jakémkoliv hotelu. Mimo sezonní ceny. Procházky po pobřeží za burácení větru, prostě souboj s živly. A nikde ani noha. Restaurace poloprázdné. Mohu jen doporučit.

2 0
možnosti
Foto

Znám více milovníků podzimního Baltu, myslím, že to také vyzkouším :-) Díéky Jana S.

0 0
možnosti
Foto

Od jara jsem plánoval cestu do Svinoústí a okolí, kdy bych asi i na Rujánu zajel. Jenže když jsem poslední měsíc pravidelně sledoval počasí na Baltu a ono bylo pořád 17-19 stupňů a i teď to není lepší, tak jsem to vzdal a ráno mířím na Istrii kde bude přece jen tepleji. Škoda chtěl jsem zkusit něco jinýho, třeba se to ještě podaří koncem srpna, nebo začátkem září.

1 0
možnosti
Foto

Svinoústí jsme také navštívili a velmi se nám tam líbilo :-) více : https://www.kamsevydat.cz/swinoujscie-svinousti/

0 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 729x
Hlavní redaktor a fotograf cestovního portálu www.kamsevydat.cz.   Píšeme a fotografujeme celá rodina. Milujeme nezávislé cestování, přírodu, architekturu a umění. Poznáváme Českou republiku a svět. Navštívili jsme země: Barma, Borneo, Japonsko, Vietnam, Kambodža, Thajsko, Srí Lanka, Laos, Havaj, Madeira, Tunis a mnoho dalších. Co se týká cestování, mám na starosti fb stránky: kam se vydat, cestování s dětmi, Česká republika 

Další fb stránky:  Ateliér Schlitz Návrhy a realizace zahrad Praha, fotogalerie zahrad.

práce v Atelier Schlitz - www.astonet.cz - do 2016

 

 

 

Seznam rubrik