Výlet na 4 ostrovy, Thajsko

První ostrůvek blízko Yao Noi. Jedna plachetnice a jachta. Jinak jsme na  překrásném ostrůvku sami. Ostrý písečný val se vzdouvá nad průzračnou hladinu moře. Skáčeme do vody, je to slast a nádhera.

Ostrovy kolem Yao Noi

Po měsíčním cestování po Barmě strávíme několik dnů na thajském Krabi a před cestou na Khao Lak si uděláme pár dní zastávku na ostrově Yao Noi. Po dvou dnech nicnedělání si zamlouváme výlet na 4 ostrovy. Moře je teď na naší straně a tak hurá na pláž. V našem resortu Pasai pak bájěčné dopoledne završíme výbornou rýžovou polévkou. Dnešní den je povinný ležing, drinking a pohoda. Večer si dáme jedno pivko, posedíme na verandě a brzy jdeme spát. Nastavujeme pro každý případ budík. Zítra nás čeká výlet na ostrovy a já se nemohu už dočkat .

Výlet na 4 ostrovy Thajsko

Výlet na 4 ostrovy

Ráno, ač jsme to měli domluvené, není u recepce ani noha. Snídaně se tedy nekoná. Hledáme teda chlápka, který nám včera prodal výlet. Sedí na ulici a zubí se od ucha k uchu.No, problem! Uběhne další půl hodiny. Vyplout stejně nemůžeme, moře má ještě velký odliv. Thajec nám na výlet přidává ještě 2 Thajky, ale cenu nesleví. Organizátor hrůza! Hlavně, že se chlubí jak má doma tři manželky. No, konečně! Dobrodíme se mokrým pískem až k naší lodi.

První ostrůvek blízko Yao Noi.Jedna plachetnice a jachta.Jinak jsme na překrásném ostrůvku sami. Ostrý písečný val se vzdouvá nad průzračnou hladinu moře. Skáčeme do vody, je to slast a nádhera.

odplouváme z Yao Noi

Ostrov Ko Law la Ding

Plujeme dál, začíná přibývat lodí i turistů. Loď zastaví u skalisek. Ostrov Ko Law la Ding. My projdeme po pevnivě ještě o pár desítek metrů a jsme na pláži.Tady jsou i záchody a stánek s pitím. Lidí více než je zdrávo, ale koupel je opět báječná.

Koh Hong

Jsme v Národním parku Koh Hong Phang Nga Thailand, na stejnojmenném ostrůvku Koh Hong. Turisticky atraktvní a lidmi přeplněný ostrov. U pontonového mostu stojí v řadách barevné thajské lodě a provoz je organizovaný. Místo je ovšem nádherné. Bílý písek a blankytná voda. Zdejší pláž dostala v roce 2011 nejvyšší možné uznání 5* - exkluzivita. Bez lidí by to byl opravdu tropický ráj. Bílý písek a úžasné koupání!

Vedle mne dva sympatičtí Thajci začínají připravovat pro „své“ německé pasažéry hostinu. Na rákosovou podložku pokládají voňavá jídla, leští talíře i příbory pro deset lidí. Sbíhají se mi sliny a tak prosím o možnost si tu krásu aspoň vyfotit. Němci něco pojedí a zmizí ve vodě.Thajci mě oslovují, jestli nechci ochutnat, že toho hodně zbylo. Báječná sticky rice i pro Honzu, lahodné green curry s rýží, krevety, meloun. Mńam.

thajské menu na pláži

Propíchnu si chodidlo o nějkaý ostrý trn. Je tu i zdravotnická služba a tak dostávám dezinfekci a náplast. Na ostrově jsou toalety, sprchy i občerstvení.

Predátor

Ve vodě  se to  najednou vylidnilo a vzrušené hlasy i pohledy ukazují na hladinu. Na hladině se objevuje tělo a hlava nějakého predátora. Jsem docela ráda, že jsem také na břehu. Za velké pozornosti všech přeplouvá  potvůrky celou délku kolem pláže až mizí někde u pontonového mostu.

Laguna na Ko Hong

Přicházejí naše dvě Thajky a tak nám koupání v pětihvězdičkévé vodě  už nemí dopřáno. Z druhé strany ostrova  Ko Hong vplouváme mezi skaliska a jsme v laguně. Nádhera, šup a už jsme opět ve vodě. Nechápu, že ty holky si nesmočí ani palec.

Poslední ostrůvek

Už vidíme Yao Noi. Zastávka na malém ostrůvku ostrůvku, bílý písek, koupání ve vlnách. Je tu i skvělé občerstvení. Škoda, že náš lodivod nás honí na cestu zpět. Cenově né zrovna levný výlet měl končit až před setměním a to je teprve 14 hodin!

výlet na 4 ostrovy Thajsko

Výlet po strůvkách kolem Yao Noi přesto hodnotíme jako parádní, zastavíme se ještě v  Green Coffe. Dáváme si sklenku červeného vína a skvělou bagetu.

Více najdete na mých stránkách.

Autor: Jana Schlitzová | neděle 24.1.2016 17:24 | karma článku: 15,89 | přečteno: 1764x

Omikron s DOCTOREM

Pro upřesnění DOCTOR je náš pes a Omikron je nová varianta onemocnění COVID-19 , kterou jsme prodělaly v lednu 2022.

20.1.2022 v 20:13 | Karma: 14,75 | Přečteno: 475x | Diskuse| Ostatní

Petřín - Láska je láska

Pod korunami stromů, na louce sedí skupinky i zamilované dvojice. Povídají si nebo jen mlčí a kochají se tou krásou všude okolo. My máme to štěstí, že jsme zde při téměř zapadajícím slunci, vše je více nasvícené a romantické.

5.4.2019 v 10:20 | Karma: 11,65 | Přečteno: 330x | Diskuse| Cestování

Ach, to jaro!

Když má být 28. února 20 stupňů, není na co čekat. Jedeme do přírody, tam, kde to máme tak rády! Vítej jaro!

1.3.2019 v 11:50 | Karma: 11,70 | Přečteno: 278x | Diskuse| Fotoblogy

Točník

Jsem pod hradem Točník. U jezírka mám divný pocit, že je tu někdo se mnou. A taky že ano, pod mostem, naštěstí za branou v zrekonstruovaném medvědíně, na mě mžourá asi právě probuzený medvěd a za ním ještě jeden ...

22.2.2019 v 17:36 | Karma: 16,27 | Přečteno: 468x | Diskuse| Cestování

Niagáry

Přibližujeme se do modré, červené, fialové a zelené hřmící mlhy. Barvy se mění po několika minutách. Panorama této podívané dokreslují osvícené hotely, věž i domy. Na mapě jsme objevily místo nedaleko odsud, kde by se mělo nechat

27.12.2018 v 19:46 | Karma: 15,30 | Přečteno: 348x | Diskuse| Cestování

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  19:02

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Šli do stanu zjistit, zda nemají nádor. Krutou odpověď jich slyšelo 170

3. května 2024  18:30

Preventivní akce Stan proti melanomu se v Praze, Brně a Ostravě zúčastnilo přes 3800 lidí. Lékaři...

Maláčová o důchodech: Nad 60 let jsou lidé bez šance. Rekvalifikují se, věří Pertold

3. května 2024  18:15

Podcast Vláda v úterý schválila návrh důchodové reformy. Počítá se zvyšováním důchodového věku nad 65 let...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

Hlavní redaktor a fotograf cestovního portálu www.kamsevydat.cz.   Píšeme a fotografujeme celá rodina. Milujeme nezávislé cestování, přírodu, architekturu a umění. Poznáváme Českou republiku a svět. Navštívili jsme země: Barma, Borneo, Japonsko, Vietnam, Kambodža, Thajsko, Srí Lanka, Laos, Havaj, Madeira, Tunis a mnoho dalších. Co se týká cestování, mám na starosti fb stránky: kam se vydat, cestování s dětmi, Česká republika

Další fb stránky:  Ateliér Schlitz Návrhy a realizace zahrad Praha, fotogalerie zahrad.