Diskuse

S klaustrofobií do solného dolu nelezte! Wieliczka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J56a95n11a 46M74a19j96o54v85á

21. 9. 2016 18:43

Tedy, standardně mám problém i v zapnutém stanu, ale solný důl mne tak okouzlil, že mne ani nenapadlo se bát a řešit cokoliv jiného, než tu nádheru nádhernou :-). Byla jsem tam dvakrát, poprvé tak nějak omylem, podruhé cíleně s rodinou...a je to něco tak neuvěřitelného, že bych tam klidně šla "ztratit řeč" i potřetí :-)

1 0
možnosti
RP

Už hrozně dlouho se tam chystám..snad od školních let. Humorně jste to popsala a mám pocit , že bych na tom byla jako Vy.:-) Tak asi ne...

1 0
možnosti
Foto

Hlavně se nenechte odradit, já jsem trochu složitý případ :-) . Nejezděte tam o prázdninách , víkendech a svátcích a určitě to bude stát za to, je to velkolepé!!!!!!

0 0
možnosti
MK

Taky jsem se trošičku bála, ale přešlo to. Dojem byl velkolepý. A obrovská jednička Polákům, kteří něco podobného dokázali. Je to oslava ČLOVĚKA. Nespočet dokonalých soch ze soli, malých i velkých chrámů, lustry jako z křišťálu a přitom jsou taky ze skla. Výborně zorganizované, zabezpečené, příjemné.

2 0
možnosti