Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J84a77n 81D50o77u88š34e89k

21. 1. 2022 12:06

Jo, je to s nima psina. Zrovna teď nám v domě hárá jedna fena a ten můj mě dvakrát za noc probudí protože ten barák prostě musí občůrat. :P

1 0
možnosti
PK

Nádherný blog. Mám doma podobného doktorovi, ale ten si vynutí procházku bez ohledu na můj zdravotní stav. Takže když mě minulý měsíc po pádu na sněhu začala nejen bolet hlava, ale přidala se i bolest krku a rýma, musel jsem dvakrát denně prostě jít. Léčil jsem to za pochodu, stejně tomu bylo v minulosti, když jsem spadl ze svahu a ťofla mě zmije. Prostě čtyrnožeč zavelí "Jdeme" a je rozhodnuto...ale asi se tak výjma těch porańění stará o mou pohodu. Pozdrav doktorovi :-)R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 729x
Hlavní redaktor a fotograf cestovního portálu www.kamsevydat.cz.   Píšeme a fotografujeme celá rodina. Milujeme nezávislé cestování, přírodu, architekturu a umění. Poznáváme Českou republiku a svět. Navštívili jsme země: Barma, Borneo, Japonsko, Vietnam, Kambodža, Thajsko, Srí Lanka, Laos, Havaj, Madeira, Tunis a mnoho dalších. Co se týká cestování, mám na starosti fb stránky: kam se vydat, cestování s dětmi, Česká republika 

Další fb stránky:  Ateliér Schlitz Návrhy a realizace zahrad Praha, fotogalerie zahrad.

práce v Atelier Schlitz - www.astonet.cz - do 2016

 

 

 

Seznam rubrik